ePassi, Smartum ja Virike

Engelissä käy maksuvälineenä myös ePassi, Smartumin kulttuuriseteli, Virikeseteli sekä Ticket Mind & Body -kortti. Verottajan ohjeen mukaisesti kulttuurisetelit on työnantajan työntekijälle tarjoama henkilökohtainen etu. Etua ei voi siirtää tai luovuttaa muille eivätkä sitä voi käyttää esimerkiksi perheenjäsenet. Palveluntarjoajalla on oikeus tarkastaa käyttäjän henkilöllisyys lippukassalla. Vanhentuneita seteleitä ei voi ottaa vastaan, eikä seteleistä ei anneta vaihtorahaa takaisin. Setelillä tai saldolla voi maksaa Engelin yksittäisiä elokuvalippuja, mutta ei sarjalippupaketteja eikä oheismyynnin tuotteita.

Kaikki tiedotteet

TURVALLISESTI ELOKUVIIN JA SARJALIPUT

Kiinnitämme Kino Engelissä erityistä huomiota asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuuteen. Saleihin 1 ja 2 myydään tällä...Lue lisää ››

ePassi, Smartum ja Virike