Smartum ja Virike

Engelissä käy maksuvälineenä myös Smartumin kulttuuriseteli, Virikeseteli sekä Ticket Mind & Body -kortti. Verottajan ohjeen mukaisesti kulttuurisetelit on työnantajan työntekijälle tarjoama henkilökohtainen etu. Etua ei voi siirtää tai luovuttaa muille eivätkä sitä voi käyttää esimerkiksi perheenjäsenet. Palveluntarjoajalla on oikeus tarkastaa käyttäjän henkilöllisyys lippukassalla. Vanhentuneita seteleitä ei voi ottaa vastaan, eikä seteleistä ei anneta vaihtorahaa takaisin. Setelillä tai saldolla voi maksaa Engelin yksittäisiä elokuvalippuja, mutta ei sarjalippupaketteja eikä oheismyynnin tuotteita.

Kaikki tiedotteet

KINO ENGEL SULJETTU 13.4. ASTI

Arvoisa asiakkaamme, Kino Engel on suljettu Suomen hallituksen julistaman valmiuslain mukaisesti 17.3. -  13.4.2020. Mikäli...Lue lisää ››

VI TALAR SVENSKA!