TERVETULOA ELOKUVIIN TURVALLISESTI

Kino Engelissä näytöksiä toistaiseksi tiistaista lauantaihin.

Kiinnitämme Kino Engelissä erityistä huomiota asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuuteen. Saleihin myydään tällä hetkellä max 10 paikkaa. Lipunmyyntiohjelma jättää automaattisesti seurueiden molemmille puolille sekä eteen ja taakse tyhjän paikan, jotta turvavälit toteutuvat. Huolehdimme salien ja tilojemme erityisestä siisteydestä koko ajan. Aulatiloissa on saatavilla käsidesiä. Kassalla on myynnissä yksittäispakattuja kasvomaskeja.

Toivomme sinun ostavan elokuvaliput nettikaupasta, tai käyttävän maksukorttia kassalla maksaessasi, mikäli mahdollista. Näytöksiin ei varata lippuja. Muistathan pitää turvaväliä muihin ihmisiin aulassa ja muissa tiloissa. Käytäthän kasvomaskia tiloissamme. Yski ja aivasta hihaasi tai kertakäyttönenäliinaan. Pysythän sairaana tai oireisena kotona. Näin takaamme kaikille turvallisen leffakokemuksen.

Umpeutuvien sarjalippujen käyttöaikaa jatketaan seuraavasti:
Sarjaliput, jotka umpeutuivat 17.3.-31.12.20: uusi voimassaolopäivä 31.5.21

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sofiankadulla toimiva Kino Engel avattiin täydellisen remontin jälkeen toukokuussa 2017. Kaikki pinnat, valaisimet, matot ja tuolit on uusittu teatterin intiimin tunnelman ehdoilla. Salien paikkamäärät pienenevät hiukan skandinaavista laatutyötä olevien suurempien istuimien ja paremman jalkatilan myötä.

Juhlimme Kino Engelin paluuta elokuvakartalle. Keskustan kaunein boutique-elokuvateatteri jatkaa kunnianhimoista linjaansa maailmanelokuvan helmien ja eurooppalaisen laatuelokuvan kotina. Helsingin huutava pula elokuvateattereista helpottaa hiukan. Juhannuksen jälkeen pyörähtää käyntiin myös perinteinen KesäKino Engel elegantin Cafe Engelin sisäpihalle” kertoo Cinema Mondon Mika Siltala.

Elokuvateatterin interiöörien suunnittelusta vastasi Arkkitehdit NRT/ Arto Harjunpää. Uusittu Kino Engel ja kokonaan restauroitu Sofiankatu 4 aukeavat viimeisenä osana Torikortteleiden elävöittämis- ja entisöintiprojektia. Aikojen saatossa mm. pääpoliisiasemana ja tavaratalona toimineen historiallisen helmen katutasoon tulee ravintolatoimintaa ja Kaupunginmuseon entisiin tiloihin liiketiloja.

Kaikki tiedotteet

TERVETULOA ELOKUVIIN TURVALLISESTI

Kino Engelissä näytöksiä toistaiseksi tiistaista lauantaihin. Kiinnitämme Kino Engelissä erityistä huomiota asiakkaiden ja...Lue lisää ››

ePassi, Smartum, Edenred ja Eazybreak

Engelissä käy maksuvälineenä myös ePassi, Smartumin kulttuuriseteli , Edenred Virikeseteli sekä Eazybreak -edut....Lue lisää ››

VI TALAR SVENSKA!

Barnsöndagar på Kino Engel i samarbete med Finlandssvenskt filmcentrum BARNSÖNDAGAR HÅLLER PAUS TILLSVIDARE   Vi...Lue lisää ››

Kino Engel tiedottaa

VI TALAR SVENSKA!

Kino Engelissä näytöksiä toistaiseksi tiistaista lauantaihin.

Umpeutuvien sarjalippujen käyttöaikaa jatketaan seuraavasti:
Sarjaliput, jotka umpeutuivat 17.3.-31.12.20: uusi voimassaolopäivä 31.5.21

Kaikki tiedotteet