TURVALLISESTI ELOKUVIIN JA SARJALIPUT

Kiinnitämme Kino Engelissä erityistä huomiota asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuuteen. Saleihin 1 ja 2 myydään tällä hetkellä max 35 paikkaa. Lipunmyyntiohjelma jättää automaattisesti seurueiden molemmille puolille tyhjän paikan, jotta turvavälit toteutuvat. Huolehdimme salien ja tilojemme erityisestä siisteydestä koko ajan. Aulatiloissa on saatavilla käsidesiä. Kassalla on myynnissä yksittäispakattuja kasvomaskeja.

Toivomme sinun ostavan elokuvaliput nettikaupasta, tai käyttävän maksukorttia kassalla maksaessasi, mikäli mahdollista. Näytöksiin ei varata lippuja. Muistathan pitää turvaväliä muihin ihmisiin aulassa ja muissa tiloissa. Yski ja aivasta hihaasi tai kertakäyttönenäliinaan. Pysythän sairaana tai oireisena kotona.

Umpeutuvien sarjalippujen käyttöaikaa jatketaan seuraavasti:
Joululiput (voimassa 31.5.20 asti): uusi voimassaolopäivä 30.9.20
Sarjaliput, jotka umpeutuvat 17.3.-29.11.20: uusi voimassaolopäivä 30.11.20

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sofiankadulla toimiva Kino Engel avattiin täydellisen remontin jälkeen toukokuussa 2017. Kaikki pinnat, valaisimet, matot ja tuolit on uusittu teatterin intiimin tunnelman ehdoilla. Salien paikkamäärät pienenevät hiukan skandinaavista laatutyötä olevien suurempien istuimien ja paremman jalkatilan myötä.

Juhlimme Kino Engelin paluuta elokuvakartalle. Keskustan kaunein boutique-elokuvateatteri jatkaa kunnianhimoista linjaansa maailmanelokuvan helmien ja eurooppalaisen laatuelokuvan kotina. Helsingin huutava pula elokuvateattereista helpottaa hiukan. Juhannuksen jälkeen pyörähtää käyntiin myös perinteinen KesäKino Engel elegantin Cafe Engelin sisäpihalle” kertoo Cinema Mondon Mika Siltala.

Elokuvateatterin interiöörien suunnittelusta vastasi Arkkitehdit NRT/ Arto Harjunpää. Uusittu Kino Engel ja kokonaan restauroitu Sofiankatu 4 aukeavat viimeisenä osana Torikortteleiden elävöittämis- ja entisöintiprojektia. Aikojen saatossa mm. pääpoliisiasemana ja tavaratalona toimineen historiallisen helmen katutasoon tulee ravintolatoimintaa ja Kaupunginmuseon entisiin tiloihin liiketiloja.

Kaikki tiedotteet

VI TALAR SVENSKA!

Barnsöndagar på Kino Engel i samarbete med Finlandssvenskt filmcentrum Vi har glädjen att meddela att vi tack vare det...Lue lisää ››

Smartum ja Virike