Arvoisa asiakkaamme,

Kino Engel on suljettu Suomen hallituksen julistaman valmiuslain mukaisesti 17.3. -  13.4.2020. Mikäli olet ostanut lippuja näytöksiin tälle ajalle tai sinulla on sarjalippuja jotka umpeutuvat tänä aikana, laita tästä viestiä (mieluiten ennen lippujen voimassaolon päättymistä): info@cinemamondo.fi

Kino Engelin väki

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sofiankadulla toimiva Kino Engel avattiin täydellisen remontin jälkeen toukokuussa 2017. Kaikki pinnat, valaisimet, matot ja tuolit on uusittu teatterin intiimin tunnelman ehdoilla. Salien paikkamäärät pienenevät hiukan skandinaavista laatutyötä olevien suurempien istuimien ja paremman jalkatilan myötä.

Juhlimme Kino Engelin paluuta elokuvakartalle. Keskustan kaunein boutique-elokuvateatteri jatkaa kunnianhimoista linjaansa maailmanelokuvan helmien ja eurooppalaisen laatuelokuvan kotina. Helsingin huutava pula elokuvateattereista helpottaa hiukan. Juhannuksen jälkeen pyörähtää käyntiin myös perinteinen KesäKino Engel elegantin Cafe Engelin sisäpihalle” kertoo Cinema Mondon Mika Siltala.

Elokuvateatterin interiöörien suunnittelusta vastasi Arkkitehdit NRT/ Arto Harjunpää. Uusittu Kino Engel ja kokonaan restauroitu Sofiankatu 4 aukeavat viimeisenä osana Torikortteleiden elävöittämis- ja entisöintiprojektia. Aikojen saatossa mm. pääpoliisiasemana ja tavaratalona toimineen historiallisen helmen katutasoon tulee ravintolatoimintaa ja Kaupunginmuseon entisiin tiloihin liiketiloja.

Kaikki tiedotteet

KINO ENGEL SULJETTU 13.4. ASTI

Arvoisa asiakkaamme, Kino Engel on suljettu Suomen hallituksen julistaman valmiuslain mukaisesti 17.3. -  13.4.2020. Mikäli...Lue lisää ››

VI TALAR SVENSKA!