R&A FESTIVAALI 17.-26.9.

Kiinnitämme Kino Engelissä erityistä huomiota asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuuteen. Lipunmyyntiohjelma jättää automaattisesti seurueiden viereen tyhjän paikan, jotta turvavälit toteutuvat. Näytöksiin myydään max 50% kapasiteetista. Huolehdimme salien ja tilojemme erityisestä siisteydestä koko ajan. Aulatiloissa on saatavilla käsidesiä. Kassalla on myynnissä yksittäispakattuja kasvomaskeja.

Toivomme sinun ostavan elokuvaliput nettikaupasta, tai käyttävän maksukorttia kassalla maksaessasi, mikäli mahdollista. Näytöksiin ei varata lippuja. Muistathan pitää turvaväliä muihin ihmisiin aulassa ja muissa tiloissa. Käytäthän kasvomaskia tiloissamme. Yski ja aivasta hihaasi tai kertakäyttönenäliinaan. Pysythän sairaana tai oireisena kotona. Näin takaamme kaikille turvallisen leffakokemuksen.

Umpeutuvien sarjalippujen käyttöaikaa jatketaan seuraavasti:
Sarjaliput, jotka umpeutuvat 1.3.-30.12.21: uusi voimassaolopäivä 31.12.21

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sofiankadulla toimiva Kino Engel avattiin täydellisen remontin jälkeen toukokuussa 2017. Kaikki pinnat, valaisimet, matot ja tuolit on uusittu teatterin intiimin tunnelman ehdoilla. Salien paikkamäärät pienenevät hiukan skandinaavista laatutyötä olevien suurempien istuimien ja paremman jalkatilan myötä.

Juhlimme Kino Engelin paluuta elokuvakartalle. Keskustan kaunein boutique-elokuvateatteri jatkaa kunnianhimoista linjaansa maailmanelokuvan helmien ja eurooppalaisen laatuelokuvan kotina. Helsingin huutava pula elokuvateattereista helpottaa hiukan. Juhannuksen jälkeen pyörähtää käyntiin myös perinteinen KesäKino Engel elegantin Cafe Engelin sisäpihalle” kertoo Cinema Mondon Mika Siltala.

Elokuvateatterin interiöörien suunnittelusta vastasi Arkkitehdit NRT/ Arto Harjunpää. Uusittu Kino Engel ja kokonaan restauroitu Sofiankatu 4 aukeavat viimeisenä osana Torikortteleiden elävöittämis- ja entisöintiprojektia. Aikojen saatossa mm. pääpoliisiasemana ja tavaratalona toimineen historiallisen helmen katutasoon tulee ravintolatoimintaa ja Kaupunginmuseon entisiin tiloihin liiketiloja.

Kaikki tiedotteet

R&A FESTIVAALI 17.-26.9.

RAKKAUTTA JA ANARKIAA -festivaali Kino Engelissä 17.9.-26.9. Ohjelmisto ja liput: www.hiff.fi Kiinnitämme Kino...Lue lisää ››

ePassi, Smartum, Edenred ja Eazybreak